March 21, 2007

Jeg er imponert! :D

Yeah, she won't correct me, so I'm sure my grammar is terrible. Oh well.

Elindomiel says:
!
Elindomiel says:
Hei!
Ellen Margrethe says:
YO!!
Elindomiel says:

Elindomiel says:
Hvordan har du det?
Ellen Margrethe says:
bare bra deg?
Elindomiel says:
Også bra.
Ellen Margrethe says:
hehe..gleder meg til påske!! blir digg
Elindomiel says:
Men jeg har sovnet bare litt i går kveld
Elindomiel says:
Ja, jeg bruker påske
Ellen Margrethe says:
hehe.. vi skal til London. har jeg sagt det forresten?
Elindomiel says:
Ja, med bestefar og bestemor?
Ellen Margrethe says:
jepp
Ellen Margrethe says:
hva skal du?
Elindomiel says:
Jeg skal reise til Italia
Ellen Margrethe says:
ååå.. heldiggris!!
Elindomiel says:
Og Amerikaner gå skjelden utenfor
Ellen Margrethe says:
har hørt noe om det, ja
Elindomiel says:
Heldiggris!
Elindomiel says:
Jeg liker "Jepp" og "Heldiggris"
Ellen Margrethe says:
vet du hva det betyr?
Elindomiel says:
Lucky Pig?
Ellen Margrethe says:
ja!! du er kjempeflink!!
Ellen Margrethe says:
men det høres vel kanskje litt rart ut med lucky pig!! hehe..
Elindomiel says:
Ordboken hjelper...
Ellen Margrethe says:
har du ordbok på dataen?
Elindomiel says:
Ja, jeg må bare 'høydepunkt'... jeg vet ikke hvordan sier du...
Elindomiel says:

Ellen Margrethe says:
hva mener du med høydepunkt?
Elindomiel says:
Ordbok sier: "Highlight" - "Høydepunkt"
Ellen Margrethe says:
å ja!!
Elindomiel says:

Ellen Margrethe says:
bruker dere noen ord som "heldiggris" og "jepp"?
Elindomiel says:
Som... Alle Amerikaner?
Ellen Margrethe says:
ja
Elindomiel says:
Vi bruker... "Yep!"
Ellen Margrethe says:
ja, det visste jeg
Elindomiel says:
Men mer ofte "Lucky Dog" eller jevn "Lucky Bitch". Norsk er bedre enn engelsk.
Ellen Margrethe says:
føler vi har mange mindre beskrivende ord enn på engelsk
Elindomiel says:
Tenker du at jeg snakker sømmelig norsk?
Ellen Margrethe says:
sømmelig? hehe..det er et ord jeg skjelden hører
Ellen Margrethe says:
du prater bra! er imponert!
Elindomiel says:
Ordboken er skrekkelig
Ellen Margrethe says:
hadde vært gøy å høre deg prate!!
Elindomiel says:

Ellen Margrethe says:
vet du hvordan du uttaler ting egentlig?
Elindomiel says:
... Jeg vet ikke
Elindomiel says:
Jeg er redd å se
Ellen Margrethe says:

Ellen Margrethe says:
men jeg må gå.. søstera mi skal bruke dataen til lekser
Elindomiel says:
Okay
Elindomiel says:
Snakkes!
Ellen Margrethe says:
men det var veldig koselig å prate med deg!!
Ellen Margrethe says:
snakkes!!
Elindomiel says:
Ja!

No comments: